12 Ağustos 2017 Cumartesi

'SÖYLE SEVGİLİ'

Bu dünyada insanın başına gelmiş en kötü şey yine insandır. İnsanlar sonunu düşünmez, bağırırlar, yüksek sesle kulakları delercesine. Önemsizmiş gibi sizi kırarlar ve sizi kirarken siz onun elini çizdiniz diye tekrar kırarlar. Durmadan, düşünmeden, hiç kalpleri acımadan. Sonra ne olur biliyor musunuz? Çekilip ağladığınız köşeye gelirler, ağlamalarınızı sorgularlar. Yaptıkları yüzünden değil de biz ağlak olduğumuz için ağladığımızı düşünürler. Oysa boğazımızda düğümlenen o acı hissi haykırmamak için o kadar dayanmışızdır ki artık gözyaşları süzülmüştür gözlerimizden.
Sevmek, sevgi, aşk zor şey. Herkes başaramaz. O güzel sevenler varya, ah o güzel sevenler... Saçınızın bir teline zarar gelmesin diye dünyayı yakacak kadar sevenler. Uyurken nefesinizi dinleyecek kadar, gözlerinizin içine bakarken gerçekten bakanlar. Gözlerinizden kalbinize ulaşanlar. Size kendinizi zayıf değil de güçlü hissettirirler. Herkesi, her şeyi yenebilirmişsiniz gibi gelir. Siz de kaybolur ve sizde kendini bulur, başka yerlerde aramaz bile. Neyi olduğunu en iyi siz bilirsiniz.
Ama zor böylesi. Şimdi, şu an o kadar zor ki. Kavga etmekten sevmeyi unuttuk biz. Kalplerimiz yara bere içinde, adeta bir savaş alanı... Sevmek istiyorsun ama gücün yok, kalmamış. Tüketmişsin, tüketmişler, tükenmiş... 
Savaş alanında sessizce dolanıyorum, ölmüş her duyguma dokunarak geçiyorum, ölmek üzere olanlara son kez sarılıyorum. Yaralı olan yok, her yer bitmiş, ben bitmişim. Hepsi toprağın altına gitmeyi gözlüyor, güneş yok, usul usul yağan yağmur gözyaşlarıma karışıyor ve devam ediyor boynumdan aşağıya, kalbime... Sadece, sadece nefes almak istiyorum. Birinin kollarıyla beni sarmasını, orda saatlerce ağlamayı. Yeni bir savaşa hazır olmadan gelmesini değil, ömür boyu huzur olmasını istiyorum. Savaş kavramı tamamen yok olsun istiyorum. Saçlarımla birlikte yüreğimin okşanmasını. O zaman öyle güzel seveceğim ki yine, o kadar çok... Ama ne desem boş değil mi? Bomboş. Kalbinin içi gibi, soğuk bir kış günü gibi, hiç etkisi olmayan güneş gibiyim. Işınlarım milyonlarca kilometre öteden sana ulaşıyor ama ısıtamıyorum içini. Söyle sevgili ben daha ne yapmalıyım şimdi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

'ELALEM NE DER?'

Eminim sizin de annenizin, babanızın, akrabalarınızın sizin çok heveslendiğiniz bir şey için, sizi engellediği zamanlar olmuştur. Çünkü '...