16 Temmuz 2017 Pazar

'MUHTEŞEM HAYAT TRENİ'

Hayatın köşesinde yaşadım hep. En zor kısmında, en acı verici yerinde. Düştükçe daha fazla tekme yedim, ayağa kalktım ancak kısa bir süre durabildim. Ne nefes almaya ne de mutlu olmaya zamanım yetmedi. Durup soluklanayım desem daha fazla geciktim zaten hiç yetişemediğim o muhteşem hayat trenine. Önümden geçerken bütün tanıdıklarım, sadece el sallamakla yetindim. Gözlerimdeki yaşları silmekten bile yorulmuştum artık. Elimdeki mendil eskimişti ve onca düşmelerimin izini taşıyordu. Ne kadar yıkasam da çıkmıyordu veya yerini yenisi alıyordu. Bembeyaz olacağı günleri düşledim. Belki de bir gün ben de o trene yetişirdim. Herkesin ayağına giden o trene yine var gücümle koşardım. Ayaklarım kanarcasına... fakat tüm umutlarım doğduğu günün akşamına tükendi. Ayaklarım devam etse kalbim zorlanmaya başladı, nefesim kesildi, düşüncelerim bulanıklaştı. Ufka baktığım da gökyüzünde tanıdık bir uçurtma aradım. Kendiminki çoktan uçup gitmişti. İçimdeki çocuk acı çekerek can vermişti. Ortaya çıktığı zamanlarda ise sadece azarlanmıştı. Yaşımda da olamadım. Olduğumdan büyük davrandım, düşündüm, konuştum... Bana büyük gelen bu bir kaç yüz bedeni taşımak için çok güç tükettim. Gözlerimdeki parıltı zamanla yerini donuk bir görüntüye bıraktı. İçimdeki güç sönüp gitti ve ben şimdi çok arkasında kaldığım trene bir gün kavusma umudumu da yitirdim. Eskimiş raylarda oturup beni ezmesine izin vermeliydim belki de, belki yine koşmalıydım peşinden. Tek istediğim hayallerimi gerçekleştirmek. Günün birinde tam anlamıyla mutlu olmak. Fakat biliyorum, en mutlu günümde bile bir parçam hep hüzün taşıyacak.



----------------------------------------------------------------

Deniz Tekin - Yıldızlar
Alarga - Bu Çok İnsani bi' şey
No Land - Düşünme Kaybolursun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

'ELALEM NE DER?'

Eminim sizin de annenizin, babanızın, akrabalarınızın sizin çok heveslendiğiniz bir şey için, sizi engellediği zamanlar olmuştur. Çünkü '...