5 Nisan 2017 Çarşamba

'HAYAT KIRINTISI'

Yazmayalı çok uzun zaman oldu. Hayatımın en zor dönemleriydi diyebilirim o uzun zaman için. Bütün duyguları ayrı ayrı tattım. Gerildim, sinirlendim, duygusallaştım, ağladım ve bazen de güldüm. En çokta yıprandım, yoruldum. Hayatı sorguladım sürekli, halime baktım sonra başkalarına baktım. Neden bu kadar rahat biri değilim diye kendime kızdım sonunda. Hep sonunda kendime kızdım. Suçu başkalarında aramadım ya da bana yakın insanlarda aradım bazı cevapları. Kilolarca eşyaları kaç kez ve kaç kat indirdim, çıkarttım. Yapamam sandım, günlerce düşündüm ama başardım. Sonra farkettim ki üzerimde ki yük, taşıdığım bu ağır eşyalardan daha fazla. Büyük sorunları tüm gücümle kaldırıp bir kenara koyarken, sorunlarımdan geriye kalan küçük kırıntılar batmaya başladı bana. Hepsini tek tek temizledim, temizledikçe acısı azaldı fakat batmaya devam ettiler. O kadarına da göz yumdum. İşte bu noktada 'Hayatta her şey tam olmuyor' cümlesi geldi aklıma. Ne kadar çabalasakta bir yerden patlak veriyor hayat. Canımızı yakmaya devam ediyor bir çok şey. Umursamayıp yoluna devam edenler kazanıyor, fazla takanlarsa yıpranıyor ama temizliyor canını acıtanları. Destek arıyor böyle zamanda insan. Ufak bir tebessüm, içten bir sarılma bütün bu can acıtan olayları alıp uzaklara, cok uzaklara götürüyor bu ufak ama sevgi dolu eylem çünkü acımızı bir tek sevdiğimiz insanlar dindirebilir, unutturabilir ama en çokta sevdiklerimiz yakar canımızı. Yaralarımızı saran da bizi en çok yaralayan da sevdiklerimiz... İnsanlar da dört dörtlük değiller. Aynı, hayatın tamamen güzel olmadığı gibi. Canınızı yakan her ne varsa temizlemeniz dileğiyle. Atlattığınız tüm zorlukları düşünerek, gücünüzün farkına vardığınızda kendinize inanırsınız.



-----------------------------------------------------------------
Sezen Aksu - Canımsın Sen
Sezen Aksu - İsyancı
RITUAL, Delilah - Too Deep
RITUAL, Lisa Hannigan - Josephine

1 yorum:

  1. Bir "Hayırlısı" çözüyor kimi zaman bütün problemleri

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

'ELALEM NE DER?'

Eminim sizin de annenizin, babanızın, akrabalarınızın sizin çok heveslendiğiniz bir şey için, sizi engellediği zamanlar olmuştur. Çünkü '...